helpdesk

HTX automatisering verzorgt tot volle tevredenheid het beheer en support van de kantoorautomatisering van D-reizen en VakantieXperts.

Theun de Bruin -Sr.Service Coördinator D-rt Groep

Helpdesk: 
per e-mail:
0594  - 58 00 02

helpdesk@htx.nl

Support

De belangrijkste redenen om uitbesteding van de helpdesk te overwegen zijn:

  • outsourcen van ICT diensten
  • realiseren van kostenbesparing
  • er is behoefte aan uitbreiding van openingstijden
  • de kwaliteit van uw huidige ondersteuning is niet naar wens
  • de continuïteit is niet geborgd bij uitval van medewerkers
Onze helpdesk is 7 dagen per week beschikbaar van 08.00 uur tot 22.00 uur. Daarna schakelen wij door naar de Stand-by dienst

1e lijns helpdesk

Met de helpdesk van HTX bent u altijd gegarandeerd van voldoende capaciteit. Onze helpdesk is 7x14 bereikbaar en wordt bemand door technische “skilled” medewerkers. Onze helpdesk medewerkers worden voor zowel 1e en 2e lijns vraagstukken ingezet en maken ook deel uit van ons Onsite Support team. Hierdoor weten zij wat bij de klant speelt en bestaan hun werkzaamheden dus niet alleen uit het registreren van tickets.  Onze helpdesk wordt daarnaast ondersteund door een team engineers waarop zij bij zwaardere calamiteiten een beroep kan doen. Lees meer over onze helpdesk...

2e lijns helpdesk

Beschikt u al over een eigen helpdesk en heeft u juist behoefte aan 2e of 3e lijns ondersteuning? Ook dan kan HTX iets voor u betekenen. Uw eigen helpdesk kan specifieke problemen doorzetten naar onze helpdesk terwijl uw helpdeskmedewerkers de directe gebruikersondersteuning blijven leveren, kunnen onze specialisten zich buigen over de complexere problemen. De voortgang van uw tickets houden wij bij in ons helpdesksysteem TOPdesk. Het is voor u als klant mogelijk hiervan de status webbased te controleren.

Monitoring

Met de dienst HTX monitoring biedt HTX ondersteuning op het beheer van IT omgevingen.

HTX is hier verantwoordelijk voor de monitoring van uw omgeving. Dit kan zowel een on premise als een cloud omgeving zijn.

Uw systeem zal opgenomen worden in de monitoring van HTX en eventuele systeemproblemen zullen worden geanalyseerd door onze support afdeling en daar waar nodig  onder uw aandacht worden gebracht. U zult wekelijks een automatisch gegenereerde rapportage ontvangen waarin de status van uw systeem beknopt is weergegeven.

Remote Support

Onze Helpdesk en engineers zullen in eerste instantie u vanaf afstand proberen te ondersteunen. Dit scheelt u aanzienlijk in de oplostijd van het probleem en uiteraard ook in de kosten. In 90% van de gevallen kunnen wij uw probleem van afstand oplossen. Dit geldt zowel voor de problemen op het front-end als het back-end.

OnSite Support

Service en ondersteuning verzorgen we via onze eigen Helpdesk, die snel de juiste deskundige professionals inschakelt.  Lukt het niet om problemen 'remote' op te lossen, dan komen we langs. Als het nodig is, voeren we ter plekke bij u onderhouds- of herstelwerkzaamheden uit óf we ruilen de defecte componenten direct om. U bent bij ons ook verzekerd van het adequaat afhandelen van garantiegevallen, dankzij onze goed gestroomlijnde retourprocedures (RMA). De voortgang van úw core business is ónze zorg!

Systeembeheer

Systeembeheer

Onze klanten

  • logo-alert
  • icp-logo-110px
  • logo_BMD advies Noord
  • mediolead
  • VakantieXperts_logo
  • mett-logo-zwart-copy
  • Animo.jpg
  • pandgarant