edf
Helpdesk: 
per e-mail:
0594  - 58 00 02

helpdesk@htx.nl

Support & Beheer

De belangrijkste redenen om uitbesteding van het support te overwegen zijn:

  • outsourcen van ICT diensten
  • realiseren van kostenbesparing
  • er is behoefte aan uitbreiding van openingstijden
  • de kwaliteit van uw huidige ondersteuning is niet naar wens
  • de continuïteit is niet geborgd bij uitval van medewerkers
Onze helpdesk is 7 dagen per week beschikbaar van 08.00 uur tot 22.00 uur.

1e lijns Support

Met de helpdesk van HTX bent u altijd gegarandeerd van voldoende capaciteit. Onze helpdesk is 7x14 bereikbaar en wordt bemand door technische “skilled” medewerkers. Onze helpdesk medewerkers worden voor zowel 1e en 2e lijns vraagstukken ingezet en maken ook deel uit van ons Onsite Support team. Hierdoor weten zij wat bij de klant speelt en bestaan hun werkzaamheden dus niet alleen uit het registreren van tickets.  Onze helpdesk wordt daarnaast ondersteund door een team engineers waarop zij bij zwaardere incidenten en/of calamiteiten een beroep kan doen.

2e lijns Support

Beschikt u al over een eigen helpdesk en heeft u juist behoefte aan 2e of 3e lijns ondersteuning? Ook dan kan HTX iets voor u betekenen. Uw eigen helpdesk kan specifieke problemen doorzetten naar onze helpdesk terwijl uw helpdeskmedewerkers de directe gebruikersondersteuning blijven leveren, kunnen onze specialisten zich buigen over de complexere problemen. De voortgang van uw tickets houden wij bij in ons helpdesksysteem TOPdesk. Het is voor u als klant mogelijk hiervan de status webbased te controleren.

Beheer

Wij vinden het, zeker bij HTX automatisering, belangrijk om te weten wat bij u de knelpunten zijn. Wanneer u kiest voor beheer van HTX worden de zorgen rondom ICT overgenomen. Door veel persoonlijke aandacht proberen we voortdurend onze kennis over u als klant te vergroten, zodat het ICT-beheer zorgvuldig en op maat kan worden uitgevoerd. Onze aanpak start bij uw gebruikers, of dat nu uw klant is of uw werknemers. Door het vaststellen van de behoeften van de gebruikers en uw bedrijf kunnen we de gewenste ICT ontwikkelingen ten aanzien van de business prioriteiten opstellen en proactief de focus aanbrengen, gericht op de kernactiviteiten van uw bedrijf. Onze engineers kunnen u bijstaan bij de dagelijkse operatie of ingezet worden voor zwaardere projecten en/of migraties.

Monitoring

Met de dienst HTX monitoring biedt HTX ondersteuning op het beheer van IT omgevingen.

HTX is hier verantwoordelijk voor de monitoring van uw omgeving. Dit kan zowel een on premise als een cloud omgeving zijn.

Uw systeem zal opgenomen worden in de monitoring van HTX en eventuele systeemproblemen zullen worden geanalyseerd door onze support afdeling en daar waar nodig  onder uw aandacht worden gebracht. U zult maandelijks een automatisch gegenereerde rapportage ontvangen waarin de status van uw systeem beknopt is weergegeven.

Remote Support

Onze Helpdesk en engineers zullen in eerste instantie u vanaf afstand proberen te ondersteunen. Dit scheelt u aanzienlijk in de oplostijd van het probleem en uiteraard ook in de kosten. In 90% van de gevallen kunnen wij uw probleem van afstand oplossen. Dit geldt zowel voor de problemen op het front-end als ook het back-end.

Onsite Support

Service en ondersteuning verzorgen we via onze eigen Helpdesk, die snel de juiste deskundige professionals inschakelt.  Lukt het niet om problemen remote op te lossen, dan komen we langs. Als het nodig is, voeren we ter plekke bij u onderhouds- of herstelwerkzaamheden uit óf we ruilen de defecte componenten direct om.
U bent bij ons ook verzekerd van het adequaat afhandelen van garantiegevallen, dankzij onze goed gestroomlijnde retourprocedures (RMA). De continuïteit van úw core business is ónze zorg!

Uw contactpersoNEN

Tim Oenema
Sales
t.oenema@htx.nl
Manuel Schuurman
Sales
m.schuurman@htx.nl