helpdesk
Helpdesk: 
per e-mail:
0594  - 58 00 02

helpdesk@htx.nl

Helpdesk

Met de helpdesk van HTX automatisering bent u altijd gegarandeerd van voldoende capaciteit.

Onze helpdesk is 7x14 bereikbaar en wordt bemand door technische “skilled” medewerkers.

Onze helpdesk medewerkers worden voor zowel 1e en 2e lijns vraagstukken ingezet en maken ook deel uit van ons Onsite Support team. Hierdoor weten zij wat bij de klant speelt en bestaan hun werkzaamheden dus niet alleen uit het registreren van tickets.  Onze helpdesk wordt daarnaast ondersteund door een team engineers waarop zij bij zwaardere calamiteiten een beroep kan doen.

Onze helpdesk is 7 dagen per week beschikbaar van 08.00 uur tot 22.00 uur. Daarna schakelen wij door naar de Stand-by dienst

Beschikt u al over een eigen helpdesk en heeft u juist behoefte aan 2e of 3e lijns ondersteuning? Ook dan kan HTX automatisering iets voor u betekenen.Uw eigen helpdesk kan specifieke problemen doorzetten naar onze Servicedesk terwijl uw helpdeskmedewerkers de directe gebruikersondersteuning blijven leveren, kunnen onze specialisten zich buigen over de complexere problemen.De voortgang van uw tickets houden wij bij in ons helpdesksysteem TOPdesk. Het is voor u als klant mogelijk hiervan de status webbased te controleren.

Roger Muzolf

Teamleider helpdesk